خاک پای تمام عاشقان واقعی

خاک پای تمام عاشقان واقعی

 گریه



نظرات شما عزیزان:

خسرو
ساعت12:44---25 اسفند 1392
وقتتان را صرف کسانی کنید که شما را در همه حال دوست دارند
آنرا بیهوده تلف افرادی که
فقط هرگاه منفعتشان میطلبد دوستتان دارند ٬ نکنید . . .


نگران آنچه که دیگران پشت سر شما میگویند نباشید
آنها کسانی هستند که به جای یافتن کاستی های زندگی خودشان
مشغول یافتن کاستی های شما هستند . . .


نیکی
ساعت16:46---19 آبان 1392
اپمممممممممممممچرا بهم سرنمیزنی؟

نیکی
ساعت19:22---29 مهر 1392
ایول عالیه اجی

نیکی
ساعت13:49---19 مهر 1392

نگاہت را بہ ڪسے بـבوز ڪہ قلبش برای تو بتپہ

چشمانت را با نگاه ڪسے آشنا ڪـטּ ڪہ زنـבگے را בرڪ ڪرבه باشہ

سرت را روی شانہ ہاے ڪسے بگذار

ڪہ از صـבاے تپشہاے قلبت تو را بشناسہ

آرامش نگاہت رو بہ قلبے پیونـב بزטּ ڪہ بے ریاتریـטּ باشہ

لبخنـבت را نثار ڪسے ڪـטּ ڪہ בل بہ زمین نـבاבه باشہ

رویایت رو با چہره ے ڪسے تصویر کـטּ

ڪہ زیبایے را احساس ڪرבه باشہ

چشم بہ راه ڪسے باش ڪہ تو را انتظار ڪشیده باشہ

اما عاشق ڪسے باش ڪہ تڪ تڪ سلولہای بـבنش


تقـבس عشق را בرک ڪنـב....


خسرو
ساعت8:44---18 مهر 1392
دختری از پسری پرسید : آیا من نیز چون ماه زیبایم ؟

پسر گفت : نه ، نیستی
دختر با نگاهی مضطرب پرسید : آیا حاضری تکه ای از قلبت را تا ابد به من بدهی ؟
پسر خندید و گفت : نه ، نمیدهم

دختر با گریه پرسید : آیا در هنگام جدایی گریه خواهی کرد ؟
پسر دوباره گفت : نه ، نمیکنم
دختر با دلی شکسته از جا بلند شد در حالی که قطره های الماس اشک چشمانش را نوازش میکرد

اما پسر دست دختر را گرفت ، در چشمانش خیره شد و گفت :

تو به انداره ی ماه زیبا نیستی بلکه بسیار زیباتر از آن هستی

من تمام قلبم را تا ابد به تو خواهم داد نه تکه ای کوچک از آن را

و اگر از من جدا شوی من گریه نخواهم کرد بلکه خواهم مرد


خسرو
ساعت10:45---11 مهر 1392
تو چه میفهمی از روزگارم…؟
از دلتنگی ام؟
گاهی به خدا التماس میکنم خوابت را ببینم…
می فهمی؟
فقط خوابت را…

=D D =D D@ };-@}; -=D D@}; - =D D =D D@ };-@}; -=D D@}; - =D D =D D@ };-@}; -=D D@}; - =D D =D D@ };-@}; -=D D@}; - =D D
خسرو
ساعت20:36---31 شهريور 1392
پاییز زیبا و عروس فصل هاست
برگ ریزان درخت و خواب ناز غنچه هاست
خش خش برگ و نسیم باد را بی انتهاست
هرچه خواهی آرزو کن ُ فصل فصل قصه هاست . . .


فصل باد و برگ فصل رنگ و رنگ و رنگارنگ
فصل مشق و مشق عشق و عشق انار
فصل باز باران با ترانه فصل شیدایی و مهر و مهرگان
فصل یلدا و چله
پائیز پادشاه فصول بر همه مبارک باد . . . !
سلام ابجی


Ep!dEh$
ساعت19:41---31 شهريور 1392
ممنون از اینکه لینکم کردی
من لینکیندمت


جواد محمدی - وبلاگ شهر شال
ساعت16:13---31 شهريور 1392
سلام
دمت گرم وبلاگ جالبی داری
مخصوصاً چندتا عکس جالب داشتی
نمونه اش عکس همین پست
به ما هم سر بزن دوست عزیز

خاک پای تمام عاشقان واقعی


masir bad
ساعت18:01---30 شهريور 1392
نه لینک کردم ... بالا اول صفحه
احتمالا ندیدین ....


masir bad
ساعت15:54---30 شهريور 1392
سلام ... وب خوبی دارین ... لینکتون کردم

masir bad
ساعت15:54---30 شهريور 1392
سلام ... وب خوبی دارین ... لینکتون کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 26 شهريور 1398برچسب:, ] [ 23:39 ] [ خودم ] [ ]